daiwa CERTATE

Daiwa CERTATE de mai jos are tamburul de 2500 cu diametrul de 48mm pe recuperare 4,8 rezultand intre 71cm si 51cm fir pe tur de manivela, daiwa CERTATE are 250g si 10rulmenti (3 CRBB-Corrosion Resistant Ball Bearings, 6 BB-Ball Bearings si 1 RB-Roller Bearing).

CERTATE este o daiwa din 2004, se mai gaseste doar la second hand.

Piesele grupate din schema se regasesc mai jos in imagini

daiwa CERTATE

CERTATE este una dintre muliNETele din familia Real Four de la daiwa

daiwa CERTATE

daiwa CERTATE s-a fabricat in Japonia

daiwa CERTATE

producatorul daiwa ne da 7kg forta maxima de franare pe marimea tamburului de 2500

daiwa CERTATE

suportul tamburului

daiwa CERTATE

galetul cu un rulment CRBB

daiwa CERTATE

Air Bail si Twist Buster sunt doua denumiri comerciale pentru tehnologiile folosite la rotorul metalic

daiwa CERTATE

componenta angrenajului unisens

daiwa CERTATE

CERTATE este o muliNETa lavabilaWashable

sasiul, capacul si rotorul sunt din magneziu

daiwa CERTATE

roata dintata-64 este una dintre componentele Digi Gear, cu doi rulmenti capsulati BB

daiwa_INFINITY_Q_2000_16

cam aceasta este diferenta dintre un pinion care rontaie – in dreapta si unul nou – in stanga

daiwa CERTATE

angrenajul de oscilare al tamburului si parghia de cuplare/decuplare antirevers

daiwa CERTATE

manerul muliNETei cu un rulment BB capsulat

daiwa CERTATE

fir intins!

Un singur cuvant adresat unui suflet, poate crea un intreg univers, care sa-l umple de lumina. Victor Hugo

    • marius
    • 10 aprilie 2012

    Deci care ar fi diferentele de materiale comparativ cu bradia,le am pe ambele dar pe certate am dat dublu sunt sigur ca diferenta nu se regaseste fizic in materiale dar mi-a placut prea mult bradia si am mai vrut una pe aceasi platforma,ambele le-am tunat prin adaugare de rulmenti.La Bradia i-am schimbat roleru din galet cu un rulment, i-am pus rulment sub tambur iar la certate la fel am pus un rulment sub tambur.
    Oricum sunt doua mulinete pe care te poti baza la pescuit.
    Astept cu interes articolu de tuning la Bradia care nu mai vine.
    Multumesc pt informatii f interesant blogu tau.

    • pai BRADIA nu are rotor metalic, are rola la galet deci rezista mai mult la presiune dar rasuceste firul la neintretinere, iar la maner mai trebuie 1 rulment (CERTATE-10rulmenti, BRADIA-8rulmenti)
      da! BRADIA isi merita mai mult banii

    • smgluk
    • 12 noiembrie 2012

    La un certate 3000 din 2008 i-am schimbat rulmentul de la galet de 3 ori si tot face zgomot !
    Mentionez ca rulmentii i-am cumparat de pe PLAT.CO.JP!
    I-am dat mail lui Ogawa dupa plat,co.jp si i-am zis despre problema cu rulmentii iar acesta mi-a raspuns ca asa esta daiwa mai zgomotoasa …!
    Cand era noua nu facea zgomot ,ce sa fie ?

    • nu esti primul care schimba rulmentul, cam 6luni tina fara sa faca zgomot, shimano nu face zgomot pt ca are o piesa de plastic-manson pe rulment care izoleaza vibratia/sunetul de bratul pick-up-lui
      un lucru elementar se uite! ungerea galetului, apare scris clar in instructiunile de mentenanta ale mulinetei, este in cutie, bine scris in japoneza la CERTATE si engleza la INFINITY Q
      dupa fiecare partida se unge! asa:

      apa adusa cu firul lansetei spala bine galetul, neuns rulmentul/galetul apa ia locul uleiului si devine rezervor de decantare pt toata apa stoarsa de pe fir, exagerat spus
      cei trei rulmenti care i-ai „aruncat” se pot unge cu vaselina pe interior, au siguranta la capace, o sa postez in viitor cum se face acest lucru

    • marian
    • 15 noiembrie 2012

    Eu cred ca daca ung galetul asa cum aratati acolo se va face o mizerie de nedescris ,toata murdaria si praful vor crea o pasta abraziva si rezultatul va fi dezastruos pt galet si rulment !
    Este un punct de vedere verificat la alte lagare aflate in miscare si care nu sunt inchise ermetic!
    Vorbesc in cunostinta de cauza deoarece lucrez in domeniu si nu vorbesc sa ma aflu in treaba !

    • nu contrazic experienta ta
      dar cum comentezi asta:
      apa adusa cu firul lansetei spala bine galetul, neuns rulmentul/galetul apa ia locul uleiului si devine rezervor de decantare pt toata apa stoarsa de pe fir, exagerat spus
      perfect ce zici cu pasta abraziva, deaceea mentin ideea ca o mulineta nu se unge la revizie, se spala si apoi se unge
      tu cum ai face cu galetul? eu nu am testat pe mulineta mea altfel nu postam ungerea, + ca asa recomanda producatorul

    • smgluk
    • 16 noiembrie 2012

    Eu cred ca ca producatorul trebuia sa faca acelasi sistem ca la Stela !
    Ca sa speli galetul trebuie sa-l desfaci dupa fiecare partida ?
    Eu cred ca este o hiba nerezolvata de producator !

    • marian
    • 16 noiembrie 2012

    Edi-curiosul ,imi place nickname-ul tau ,voi face exact ce ai postat cu ungerea din filmulet !
    O sa te tin la curent cu rezultatele !

    • deabea astept sa-mi zici, dar fa o curatire sa pleci de la 0 si apoi fa un sezon asa, dupa fiecare partida

    • cosmin
    • 12 aprilie 2015

    Hristos a inviat !!!

    • cosmin
    • 12 aprilie 2015

    maine probabil o sa dau comanda.da-mi 1 sfat te rog,ce sa imi iau pt clean doar clean,Luvias 1003 model vechi nu asta ultimu sau Certate 1003 model 2010 ??? Certate eu as zice k e mai ok k e made in Japan dar sa facut multa reclama la Luvias asta k e mulineta perfecta de UltraLight.eu doar in poze le-am vazut de aia te intreb,ce zici ??? 🙂

    • daca se echilibreaza mg pe modelul mai greu – adica certate

    • cosmin
    • 12 iulie 2015

    mi-am luat Certate 1003 ultimul model,pescui doar la clean cu el pe 1 rau mic dar in curent in special freaca ceva dar freaca urat imi vine sa dau cu ea de pamant si nu are nici 3 luni de cand o pescui,numai tin minte daca de prima data era asa dar oricum in ultima luna cel putin tin minte sigur k tot asa urat face la fiecare iesire.am de 1 an Stradic CI4+ 2500 FA pt avat pai ala e ca in prima zi,nu l-am pescuit exagerat de mult dar destul si e mult mai ok k si Certate care il pescui pe rau mic si cu naluci foarte usoare,de la ce sa fie frecatul ala atat de repede ?

    • cosmin
    • 12 iulie 2015

    pana sa am Certate asta am avut pt spinning UL 1 Shimano Symetre 750 Fi care l-am folosit vreo 4 ani dar e ok si acum si nu am uns-o niciodata nu freaca nimc a costat 360 ron … 🙂 in proportie de 90% pe viitor cred k o sa ma feresc la maxim de Daiwa si ma gandeam ca 1 data o sa imi iau pt stiuca1 Morethan nici decum 1 Stella,dar acum m-am schimbat radical !!!

    • Cojocaru conztantin
    • 11 octombrie 2016

    Edi as dori si eu un pinion central la o molineta daiwa de 5000 ca mi sau uzat 4-5 dinti la pinion nr meu 0742424578

    • Florian
    • 21 decembrie 2016

    Salut,am un hyper custom 2500r, la cat timp ar trebui sa i fac o mentenanța în condițiile folosirii destul de intens ,cam în fiecare zi,ms

    • teo
    • 28 septembrie 2018

    salutare, am certate 2506h , am demontat-o curatat-o si nu stiu in ce pozitie era piesa 61 , cu partea concava spre rulment sau spre melc?
    merci!

  1. 14 mai 2012
  2. 7 septembrie 2012
  3. 20 noiembrie 2012
  4. 27 iulie 2014

Lasă un comentariu