mitchell 300

Mitchell 300 este cu siguranta vw beetle al muliNETelor, s-au facut peste 25 milioane de bucati, prima muliNETa mitchell 300 s-a produs in 1939 si s-a fabricat mai bine de 55 ani cu modificari minore de la o generatie la alta.

Mitchell-ul de mai jos este din a 7-a generatie de 300, din anii ’70.

Pretul pentru aceasta muliNETa variaza de la 15.000$ la 5$.

Piesele grupate din schema se regasesc mai jos in imagini

mitchell 300

mitchell 300

acest mitchell 300 s-a fabricat in Franta si distribuit de Garcia din US

mitchell 300

numerotarea

mitchell 300

piesa 81 001 este de la un model 300 mai vechi din generatia 1959-1966

mitchell 300

firul ruleaza pe un galet ceramic 81 052

mitchell 300

suportul rotorului

mitchell 300

sistem de manivela folosit si azi la muliNETe

mitchell 300

angrenajul interior nemodificat de la primul model din ’39 pana la ultimul in anii ’80!

mitchell 300


.
mitchell 300 este o muliNETa de referinta in pescuitul sportiv, se poate folosi la stationar si azi, intrece multe muliNETe la fiabilitate!

mai multe detalii gasiti pe mitchellreelcollectorschronicles.com

un fals nereusit gasiti pe orange.nl/otto.klaasen

fir intins!

  1. Am avut modelul asta ,a fost cea mai delicata mulineta ,pe care am avut-o vreodata, sper sa repar greseala care am facut-o vinzind-o si sa cumpar alta cind voi gasi (bineinteles daca voi avea putere financiara ),pacat. Asta e viata ,nu poti afla din primul an ,ca una din mulinetele folosite la inceputul vieti de pescar ,e si cea mai buna ,trebuie sa treaca ani si sa schimbi multe mulinete pentru a putea face o comparatie.

    • exact de parerea asta sunt si eu, nu poti recomanda o muliNETa daca nu o pescuiesti si nu trece timp peste ea!
      apropo, am mai adaugat cateva imagini cu muliNETe romanesti la „mulinete vintage”

    • Octavian Torescu
    • 12 martie 2012

    super mulinete am 2 bucati acasa primite cadou de la un prieten.pacat ca sunt cam greutze si nu prea se mai preteaza la pescuitul din ziua de azi.in rest super inginerie

    • majoritatea care le pescuiesc dau la stationar cu ele, simple si eficiente

    • Joseph
    • 12 mai 2013

    My brother recommended I might like this website. He used to be entirely right.

    This publish actually made my day. You can not imagine simply how so much
    time I had spent for this information! Thank you!

    • florin ghimisliu
    • 15 iulie 2013

    si eu sunt pasionat de astfel de mulinete si pe langa colectie, folosesc si recomand in pescuit. 300-le l-am folosit cu succes in delta, daca e in stare buna, curat si gresat, face fata cu brio la crap si in plus, iti ofera acea senzatie placuta combinata cu nostalgia pentru vremurile trecute, cu pescarii, apele si pestii lor, cu ceea ce a insemnat pescuitul acum ceva timp. iar la spinning, in categoria ultralight, cum am spus, pescuiesc exclusiv si recomand mitchel 408, eventual si 308 sau 358. din pacate, arcul de la pick-up se rupe des si inca nu am reusit o comanda de mai multe arcuri originale de pe ebay, in rest, mulinete pe care sa te bazezi si care te ung pe suflet

    • gaby
    • 5 ianuarie 2014

    am un mitchel 314 ci il vrea il vand si o mulineta tip troliu shakespear sigma .mai multe ma sunati 0754819182

    • andrei alexandru
    • 8 februarie 2014

    Salutare tuturor.Am si eu un mitchell garcia 330 abumatic,produs in Franta(original),intrebarea ar fi urmatoarea: Care ar fi pretul ei de vanzare?

    • pretul il gasesti pe e-bay, nu sunt multi colectionari pe la noi

        • Iulianiuliandinache
        • 15 mai 2018

        Vand mitche300 nefolosita ambalaj original.carte tehnică cu certificat de garantie original. 0733.083 063 iulian

    • Jean Paunescu
    • 1 martie 2015

    Schimb HARDY ALTEX N2 stare impecabila 2tamburi rezerva made in England,anul fabricatiei 1930 in cutia originala pentru Abu Cardinal 33 ori Abu Cardinal 44 numai in stare buna !!!! 0722930082 ori Mail jean.paunescu@yahoo.com

    • Jean Paunescu
    • 3 martie 2015

    Salut,Andrei Alexandru ,o intrebare :ABUMATIC 330 mai exista ? Daca DA 0722930082 Buc;

  1. 7 decembrie 2011
  2. 13 aprilie 2012
  3. 14 noiembrie 2012

Lasă un comentariu