ryobi APPLAUSE

MuliNETa ryobi APPLAUSE are tambur cu diametru de 44mm cu recuperare 5,1 rezulta 70cm fir pe tur de manivela, ryobi APPLAUSE 2000 are 280g si 6 rulmenti, exista modele cu doar 4+1 rulmenti.

Pretul pentru o muliNETa ryobi APPLAUSE la noi e pe la 85€.

Piesele grupate din schema se regasesc mai jos in imagini

ryobi_APPLAUSE_2000_scheme

aceasta ryobi APPLAUSE este folosita de 6 sezoane

trabucco XENOS XOS

ryobi APPLAUSE este similara cu trabucco XENOS XOS

ryobi APPLAUSE

Ryobi este fabricata in China dar un lucru e sigur, calitatea japoneza a trecut pe acolo, apare si pe muliNETa: designed and engineered in japan

ryobi APPLAUSE

forta maxima de franare la tambur e data la 2,5kg de producator

ryobi APPLAUSE

ansamblul rotorului, rotorul-25 este si el metalic

ryobi APPLAUSE

ansamblul galetului/rolei

ryobi APPLAUSE

sistemul de retragere al pick-uplui

ryobi APPLAUSE

clichetul franei de la tambur

ryobi APPLAUSE

ansamblul axului melcat cu frana antiretur

ryobi APPLAUSE

componenta angrenajului din sasiu

ryobi APPLAUSE

toti rulmentii de la ryobi APPLAUSE sunt capaciti/capsulati

ryobi_APPLAUSE_2000_12

in imaginea de mai sus aveti un pinion care a functionat o perioada indelungata fara rulment pe partea dreapta a axului, doar cu un lagar – asa erau dotate primele modele de ryobi APPLAUSE
in partea stanga a imaginii se vede golul facut de lagar in axul pinionului, central se este un exemplu de pinion neafectat iar in dreapta imaginii solutia de prelungire a vietii muliNETei – un lagar din alama si un rulment


in film se vede jocul uzurii

ryobi APPLAUSE

corp metalic inchis cu un capac metalic

ryobi APPLAUSE

ca o concluzie generala ryobi APPLAUSE este o muliNETa rezistenta, de tractiune, care-si merita toti banii

dupa 6 sezoane muliNETa arata foarte bine pe interior la uzura in comparatie cu alte marci

fir intins!

    • ovidiu
    • 15 martie 2011

    Bravo Edison.. arata mai frumos decat stiam eu…
    Am cumparat-o de la un nene care aducea Ryobi in „europa” in martie 2005

    • claudiu
    • 29 decembrie 2011

    vreau sa-mi iau o mulineta trabucco xenos xws.mi-a spus cineva ca e facut modelul dupa zauber.asa este?un sfat va rog care e diferenta dintre ele

    • trabucco are un rulment in plus fata de ryobi, sunt mari sanse sa fie identice si la materiale nu doar forma, urmeaza sa desfac si XWS-ul, dar nu stiu cand exact

  1. Salutare sunt posesorul unei muliNETe XENOS XWS 100 cand am achizitionat-o mi s-a spus ca este facuta in fabrica la Ryobi dar poarta pe ea brandul Trabuco. Pana la urma ai desfacut XWS-ul?
    Multumesc.

    • nu am desfacut modelul XWS de la Trabucco, am desfacut altele de la Trabucco, pot spune ca sunt facute din aceleasi piese: chinezesti, se vede asemanarea in scheme
      calitate/pret sunt muliNETe bune
      o sa poastez anul asta un trabucco sa se vada ca nu e diferenta

    • pescar
    • 9 februarie 2013

    am si eu o sakura alpax si vreau sa o desfac putin dar ma blochez la pisele 12,13 care nu iasa lejer cum credeam eu si mi-e frica sa le fortez,care e miscarea?

    • pai nu ar trebuii sa te blochezi acolo ca e doar inceputul, prinzi bine de mulineta si tragi in lungul axului, trebuie sa iasa, dar sa le iei pe rand: 11, 12 si apoi 13

    • Roland
    • 16 decembrie 2013

    nene,tot respectful din lume pt. munca ta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Marian
    • 23 decembrie 2013

    Am un Applause 3000 care cam rontaie…. se gasesc setul de melc si pinion pe ele ?…..sper ca m-am exprimat bine !
    De asemenea se poate monta un rulment in partea dreapta a axului as dupa cum ai descris in comentariul tau de mai sus ?
    Multumesc !

    • eu nu cunosc sursa de piese de schimb pt ryobi APPLAUSE – pt set de pinioane, se poate monta rulment – dar e bine s-o faci inainte sa ajungi la rontaiala

    • Ioan
    • 22 ianuarie 2015

    Buna ziua, rulmentul nr.29 din desen de la galet se poate aduce?

    • 29 este o saiba din plastic, rulmentul e 6
      il am, e 35lei inoxidabil cu bile ceramice, detalii pe e-mail

  1. No trackbacks yet.

Lasă un comentariu