daiwa PROCASTER X

Daiwa PROCASTER 2500X, este un model intalnit mai des la pescarii de spin de la noi poate si datorita pretului accesibil, are un tambur 2500-48mm in diametru si recuperare cu 5,3 rezulta 79cm fir pe tur de manivela, PROCASTER 2500X are 325g si 10 rulmenti.

Pretul pentru o muliNETa PROCASTER 2500X noua la noi e pe la 50€ , afara o gasim mai scump.

Piesele din schema se regasesc partial mai jos in imagini

daiwa PROCASTER

daiwa PROCASTER

Daiwa PROCASTER 2500X este produsa in Vietnam

daiwa PROCASTER

daiwa PROCASTER

daiwa PROCASTER

componenta clasica a rolei la Daiwa

daiwa PROCASTER

arcul-26 impingator de pick-up este piesa care sare la montaj/demontaj, daca nu este bine pozitionata e posibil sa si plezneasca/rupa la rabatarea pick-upului

daiwa PROCASTER

o manivela robusta la daiwa PROCASTER X

daiwa PROCASTER

carcasa antireturului are mici diferente de profilaturi fata de celalalt rulment cu o clasa superioara de la Diawa, probabil si la material are diferente

daiwa PROCASTER

componenta pozitionarii rotorului pe ax-48 este diferita de schema producatorului, nu cunosc motivele la acesta mulineta

daiwa PROCASTER

ansamblul angrenajului dintre rotor-15 si sasiu-54

daiwa PROCASTER

daiwa PROCASTER X nu beneficiaza de capacele pentru capsularea rulmentilor, adica ungerea rulmentilor trebuie facuta mai des, plus spalarea lor

rulmentul de pe calaretul axului-48 este „nituit”, modelele mai mari de PROCASTER X au rulment si in partea opusa, se vede in schema

daiwa PROCASTER

sasiu “plastic”, inchis cu un capac din “plastic” si rotor tot din “plastic

daiwa PROCASTER

daiwa PROCASTER X este o muliNETa destul de rezistenta care necesita multa ungere a nu se uza suprafetele de frecare din „plastic”

urmatorul post despre muliNETe intram pe zona casting-ului

fir intins!

    • ovidiu
    • 1 martie 2011

    o gramada de plastic in zona centrala…

    O sa ai treaba la cate mulinete se gasesc in Ro
    spor!

    • da, mult plastic, dar plastic bun

      daca aveam un top al vanzarilor stiam ce muliNETe sa desfac in primul rand, asa le iau la nimereala

    • g30rg3
    • 29 aprilie 2011

    pana la urma din ce e facut pinionul de atac? conform sistemului „digigear” ar fi trebuit sa fie din bronz:-?

    • hipoid-ul digigear spune ce zici tu dar probabil la mulinetele de buget mic mai schimba materialele, am vazut si la alte marci, dar unsa regulat rezista chiar si asa

        • g30rg3
        • 1 mai 2011

        pai ma batea gandul la una, pana am ales ryobi ecusima:)), si in viitoru apropiat ma gandeam la un exage pt bibanel si avat. daca ar fi ceva de la daiwa nu as cumpara nimic sub 300 roni.

    • Crystianoo
    • 14 septembrie 2011

    Desii este mulineta mea 🙂 imi place la ea doar sistemul de prindere al manerului.

    • esti prea exigent cu ea, mie imi place si pretul scazut de exemplu, jocurile se mai pot diminua

    • calin
    • 28 ianuarie 2012

    da manerul este excelent , si parerea mea dar este o mulineta slabuta din punct de vedere al materialelor folosite si ma refer in special la rulmenti ,in rest constructiv ar fi viabila dar cu niste rulmenti de calitate si gasirea unei solutii pt diminuarea jocurilor ,fratele meu are un shimano nasci si este net superior desi diferenta de pret nu este foarte mare

    • da, materialele sunt cam chinezesti, acum cum ai tras concluzia ca rulmenti nu sunt buni?

    • rares
    • 10 februarie 2012

    hahaha!!! :))) =)) mi am cumparat mulineta daiwa procaster 1500 xi si este ff buna am bagat de a vasilina in ea,,creca ma tine o viata este made in vietnam si vreau sa spun ca tatal meu are shimano aspire 1500rb si mulineta daiwa procaster xi este mult mai buna deci v-o recomand are galet titanizat 10 ballberings ce va mai puteti dori de la o asa mulieta shimano exage este purice fata de daiwa
    acum depinde trebuie sa o cumperi made in vietna made in malysia ca daca ai cumparat una made in china faci pe ea

    • adrian
    • 9 noiembrie 2012

    am 4 mulinete din astea,sunt foarte bune acestea made in vietnam,singurul lucru nasol este ca se rupe arcul repede si trebuie inlocuit.
    \

    • ionut
    • 7 aprilie 2013

    da am si eu un prieten care a patit asa ceva cu arcul respectiv tocmai ieri in timpul partidei de pescuit.Nu se poate face un fel de upgrade cu un arc cilindirc?Apropo ce fel de arc are un shimano sienna,stii cumva?

    • teoretic orice e posibil dar practic nu totdeuna merita
      nu stiu la ce model de SIENNA te referi, de exemplu la modelul FA si FB arcul este cilindric

    • au sosit arcurile, in caz ca mai ai nevoie

        • Tiberiu
        • 8 ianuarie 2015

        Salut , gasesc arc pentru aceasta mulineta ? … daca da , la ce pret ? Mi-ar trebui si niste saibe pentru a micsora jocurile . Thx

    • adrian
    • 13 aprilie 2013

    unde pot gasi arcuri pentru aceste mulinete,daca cumva stiti puteti sa-mi lasati un anunt,mereu mi se rup.?

    • nu m-am gandit niciodata la o sursa de arcuri, incearca sa-ti faci mana in modelarea acestui arc, altceva nu stiu ce sa zic

    • au sosit arcurile, in caz ca mai ai nevoie

        • Mihaly Santa
        • 13 octombrie 2013

        Intre timp, l-am rezolvat, am gasit arcuri. Mersi 🙂

        • ii doresc viata lunga! dar daca se satura de rabatat sti unde gasesti alt sclav

    • florin cerbe
    • 14 aprilie 2013

    Axul central are un pic joc stanga-dreapta. Cum se poate remedia ?

    • nu cumva are axul cu tot cu axul melcat-37 si rotorul acel joc?

    • florin cerbe
    • 15 aprilie 2013

    Nu am desfacut-o inca. Jocul evident este la piesa 47.
    Rotorul are un joc infim.

    • 47? roata dintata? greu sa inteleg daca nu vad clar ce se intampla
      mulineta are carcasa din plastic, e normal sa se uzeze rapid, axul melcat se sprijina in plastic

    • florin cerbe
    • 15 aprilie 2013

    Am uitat sa spun…este noua …:)
    Practic roata dintata cu axul ei sta pe doi rulmenti.Jocul este stanga-dreapta, intre cei doi rulmenti. Se poate adauga inca o saiba (44) ?

    • Bogdan
    • 8 mai 2013

    Salut am si eu o problema la un procaster 3000x….arcul de la garda si numai am nici garantia la mulineta este al 2lea in 3 luni…:( unde pot gasi arcul?

    • da, din pacate ar trebui sa dea la mulineta si 10 arcuri de rezerva nu doar saibe de reglaj
      daca nu vrei sa scapi de mulineta va trebui sa faci lucru manual, obisnuiestete sa faci arcuri, cineva mi-a spus ca a facut din arc de carlig de rufe

    • au sosit arcurile, in caz ca mai ai nevoie

    • bogdan
    • 8 mai 2013

    o sa incerc ms mult..

    • Santa Mihaly
    • 21 mai 2013

    Buna ziua.

    Am si eu un Daiwa Procaster 3000XI, si am arcul de la pick-up rupta.

    Po gasi la voi aceasta piesa, si daca da, cam ce ar implica ca si costuri.

    Multumesc…

    • da, daca citesti mai sus la comentarii o sa vezi ca e o problema generala, pot sa-ti recomand doar sa te apuci sa-ti faci obisnuinta sa construiesti acest arc, inca nu am intalnit acest arc sa reziste prea mult
      eu nu te pot ajuta cu unul nou

    • au sosit arcurile, in caz ca mai ai nevoie

    • darius
    • 3 octombrie 2013

    As avea nevoie de un arc impingator de pick-up din nefericire s-a rupt va rog sa imi raspundeti daca as putea sa il comand multumesc

    • pop ciprian
    • 25 iunie 2014

    In cat timp se poate obtine manivela si surubul?

      • pop ciprian
      • 1 iulie 2014

      Multumesc. O sa revin

  1. am nevoie de o corbita daiwa 2500x

    • Alex
    • 7 noiembrie 2014

    Salut.am desfacut si eu un procaster 3000x pt gresare.dar antireturul nu l-am desfacut,si apoi la montare numai tine la 10 15 ture tine foarte putin? sti ceva se poate bloca in vreun fel?

    • era bine sa nu fi intrat vaselina in el, trebuie sa fie curat, fara ulei sau vaselina, ulei doar ft fin

    • cristian
    • 22 iunie 2016

    am un daiwa procaster 2500 si s-a rupt arculetul de la recuperator, ma poti ajuta?

  1. No trackbacks yet.

Lasă un comentariu