shimano STELLA FD

Shimano STELLA FD de mai jos are tamburul de 2500-46mm in diametru cu recuperare 5.2, rezulta 75cm fir pe tur de manivela, FD-ul 2500 are 232g si 14rulmenti.

Modelul FD nu se mai fabrica, este aparut in 2008 , pe piata noastra STELLA 2500 FD la second hand o gasiti intre 250-400€, iar noua pe la 600€.

Piesele grupate din schema se regasesc mai jos in imagini

shimano STELLA FD

componenta mecanismelor la FD e apropiata de shimano SEPHIA C

shimano STELLA FD

STELLA FD s-a produs in Japonia

shimano STELLA FD

producatorul Shimano ne da 10kg forta maxima de franare pe marimea tamburului de 2500 FD fata de FB care e la 9kg

shimano STELLA FD

suportul tamburului si surubul de fixare al rotorului

shimano STELLA FD

componenta galetului este identica cu a FBului, are doi rulmenti

shimano STELLA FD

corpul rotorului este din aliaj de magneziu iar capacele decorative din „plastic”

shimano STELLA FD

componenta angrenajului unisens este similara cu shimano SEPHIA C

shimano STELLA FD

corpul este din aliaj de magneziu-aluminiu, identic cu shimano SEPHIA C

shimano STELLA FD

axul infinit de oscilare a tamburului

shimano STELLA FD

shimano STELLA FD

protectia primului strat de uzura la roata principala a FDului este diferita de FB

shimano STELLA FD

bratul manivelei la FD este o idee mai lung fata de FB

shimano STELLA FD

componenta pieselor interioare la FD este similara cu SEPHIA C diferenta fiind facuta de doi rulmenti si roata-11614 care aici este metalica

fir intins!

    • Luca
    • 26 Iulie 2012

    tank you, very good job

    • marian
    • 7 Ianuarie 2013

    Puteti sa ne spune-ti si noua ce diferenta este intre FD/FE/FB ?
    Am inteles ca modelul FB de la Stella ar fi cel mai reusit !
    Este vorba despre tratarea diferita a pinionului central ….va rog o parere avizata !
    Multumesc!

    • o mulineta sa poti spune o parere despre ea trebuie s-o pescuiesti
      o alta posibilitate sa le compari sunt imbunatatirile aduse de fabricant de la un model la altul vizibile din fotografii si marketing
      am pescuit cu FD si cu FB, FDul s-a dovedit inferior fata de FB
      dar eu cred ca FEul are niste inbunatatiri importante imprumutate de la SW, o cred castigatoarea stellelor
      o diferenta clara care e mai buna se poate face doar in laborator, supusa la aceleasi tipuri de eforturi si pe mai multe unitati

    • marian
    • 12 Ianuarie 2013

    Va multumesc de raspuns .v-am intrebat pt ca am citit despre modelul FB si era considerat the best of Stella !

    • da, este the best pt ca FDul e mai slaba, iar nu a trecut destul timp peste FE sa demonstreze ca ea este the best

    • cosmin
    • 20 Septembrie 2014

    daca … ar fi sa imi iau 1 Stella FE sau FI acum care este The Best??? mersi🙂

    • doar timpul pote sa demonstreza ca FI nu are greseli de proiectate
      eu acum as alege FI

    • cosmin
    • 20 Septembrie 2014

    1 Certate model 2013 ar fi mult subt Stella?

    • mihai baciucu
    • 30 Noiembrie 2014

    certate vs twin power exist vs stella

    • hai ca sunt amestecate acum: certate vs twin power exist vs stella?

    • mihai baciucu
    • 1 Decembrie 2014

    salutare am si eu un twin power sw 5000 xg nu e pescuit f mult si de cand l-am luat are un mic joc intre pinionul melcat si si roata dintata .
    am un prieten care are 2 bucati 4000 pg si 6000 pg si au acelasi joc! poti sa imi dai un sfat ? de la daiwa nu am decat certate 13 si nu joaca deloc . app un site cu preturi mai ok de cat plat co jp si shipping free. de aici mi-am luat certatele http://WWW.DIGITAKA.COM

    • acel joc e din lipsa de manopera, se pierde prea mult timp la montaj, prctic trebuie sa pui saibe la sutime
      iar shimano mai are un minus: rulmentii sunt mai slabi ca cei de la daiwa

    • baciucu mihai
    • 7 Decembrie 2014

    da eu asa cred referitor la preturi: certate vs twin power si exist vs stella . http://www.digitaka.com foarte ok siteul.

    • baciucu mihai
    • 7 Decembrie 2014

    referitor la uleuirlle de ios factori . am luat legatura cu ei pe fb . si uitati ce mi-au spus : „Thank you message for us.
    IOS products is not export for foreign country now.
    I’m sorry to let you down.” se poate cumpara de pe e bay insa e 40 usd fiecare 10 ml.
    eu le-am gasit pe youtube sunt niste rusi sau ucrainieni foarte profi .
    ProFisher.com.ua

    • baciucu mihai
    • 7 Decembrie 2014

    le-am gasit si aici , le-am comandat azi duminica sa vedem luni marti daca le trimit au un pret ok pe siteul asta .http://global.rakuten.com/en/store/axiasports/item/jan4582400161025/

      • Băcescu Liviu
      • 10 Noiembrie 2015

      FI si-a dovedit fiabilitatea sau nu?
      Rămâne FE o opțiune prin comparație?

    • Mihai
    • 4 Aprilie 2016

    Salut,
    Te rog ma poti ajuta cu cotele pentru saiba de la galet care se afla intre rulmenti(cea de AL) RD 6016.
    Se poate comanda? Si care ar fi costurile?
    Multumesc,

  1. 21 Martie 2012
    Trackback from : shimano SAROS F « muliNETe
  2. 13 Aprilie 2012
  3. 15 Septembrie 2013
  4. 27 Iulie 2014
  5. 2 August 2015

Lasă un răspuns

