ryobi ECUSIMA VI

Ryobi ECUSIMA VI de mai jos are tamburul de 1000 cu diametrul de 42mm pe recuperare 5,1 rezultand intre 67cm si 52cm fir pe tur de manivela, ECUSIMA VI 1000 are 262g si 6rulmenti.

Ryobi ECUSIMA VI pe piata noastra se vinde pe la  50€.

Piesele grupate din schema se regasesc mai jos in imagini

ryobi ECUSIMA VI

ryobi ECUSIMA VI

ryobi ECUSIMA VI se produce in China

ryobi ECUSIMA VI

forta maxima de franare la tamburul de 1000 este de 2.5kg

ryobi ECUSIMA VI

galetul pe rulment

ryobi ECUSIMA VI

rotorul este din „plastic”

ryobi ECUSIMA VI

suportul tamburului si piulita de fixare a rotorului

ryobi ECUSIMA VI

angrenajul unisens

ryobi ECUSIMA VI

carcasa din „plastic” si manivela capsulata fara rulmenti

ryobi ECUSIMA VI

componenta angrenajului din sasiu

ryobi ECUSIMA VI

fir intins!

Tot ceea ce poți aranja cu bani este ieftin.

    • g30rg3
    • 2 Februarie 2012

    e o mulineta foarte buna, dar dupa un anumit timp capata un marait in angrenaje, ai idee cum poti scapa de el?

    • mecanismele freaca/ruleaza direct pe sasiu care este din plastic, se uzeaza mai repede decat pe o carcasa din metal, mai ales daca nu faci revizia si vaselina e plina de impuritati care „sapa”
      saibele mai ajuta

    • marius
    • 29 Februarie 2012

    Salut !
    Problema mea e urmatoarea…. la nr. 1 este o piulita mica in interiorul knob-ului, care se prinde de axul mulinetei(nr.16) se vede bine in poza ta cu tamburul desfacut….. aia rotunda din interior. La aia s-au stricat primele ture de filet si nu mai prindea absolut deloc, astfel ca am scos 2 din saibele care erau acolo. Le-am repozitionat in spatele acelei piulite dar nu sunt linistit de rezistenta filetului ramas. Gasesc pe undeva ceva de genul?

    • vrei sa zici ca piesa 1 ai demontat-o? si in ea erau saibe care le-ai mai rarit? si ai reusit sa inchizi piesa 1? in cazul asta iti recomand sa refaci piesa cu filetul rupt
      problema asta am mai auzit-o la muliNETele ryobi

        • marius
        • 29 Februarie 2012

        Da si erau 5 saibe din care au mai ramas 3 pe o parte si 2 pe cealalta parte a piesei cu probleme.
        Am inchis-o nu permanent pana nu rezolv, sper cat mai curand, poate gasesc la cineva una stricata.

  1. hello from germany, wunderful site respect^^ ill hope you will continue

    • Ciprian
    • 28 Decembrie 2012

    „e o mulineta foarte buna, dar dupa un anumit timp capata un marait in angrenaje, ai idee cum poti scapa de el?”

    intre cele doua saibe (apare doar una in schema – nr 63) pui o saiba confectionata din tabla de doza de bere ..eu asa am reusit sa-i scot maraitul.Bafta!

    • Robi
    • 9 Februarie 2013

    Salut,
    la galet in schema sunt trecute 2 saibe (numarul 31) cand am desfacut mulineta pentru curatare am gasit doar una, si am 2 ecusima, vad ca si in poza apare tot una, poate sa fie si asta motivul pentru care apare un mic joc la galet ?, o las asa cu o saiba sau ma apuc sa comand piesa 31 ?

    • acele saibe trebuie sa fie: doua pe o parte si de alta a piesei 32, ele sunt fixe, fac ca atunci cand rola 32 se invarte si atinge piesa 30 sau 34 sa nu fashaie
      saibele le poti face din material de ambalaj, cutie de plastic – caserola sa zicem, apoi le iei un fic la smirghel cat se poate de fin

    • Robi
    • 10 Februarie 2013

    cate doua pe fiecare parte a piesei 32 ? in total 4 buc, 2 pe stanga si 2 pe dreapta ? sau cate una pe fiecare parte ?

    • Fdata
    • 4 Martie 2013

    Salut,
    Asta toamna mi-a aparut un joc la tambur, care se simtea grav tineam lanseta la 45 de grade sau cu naluci mai reactive. Pot sa scap de el cumva?

    • orice se strica se repara, dar mi-ai dat foarte putine informatii, e ca si cand mi-ai spune: domnu doctor, ma doare capul, credeti ca se mai vindeca? asta fara sa mg la medic

    • Fdata
    • 4 Martie 2013

    „Jocul” este o vibratie sus-jos a tamburului, si apare de fiecare data cand efectuez o rotatie completa cu manivela, intr-un anumit punct. Cu tamburul de metal se simte mai tare (dar cred ca din cauza greutatii).

    • nu prea imi dau seama din descrierea ta, dar trebuie verificat si surubul din capul axului, e posibil sa fie desfacut

    • ion
    • 21 Mai 2013

    Salutare!…si ajutooooor!
    Am o ecusima si am vrut sa ii fac o mica servisare ….am desfacut galetu ( pick up)si mi-au sarit componentele…si acum nu stiu secventa in care trebuie sa le montez… imi sare mereu arculetul si nu stiu exact unde trebuie sa stea opritorul( poz 21) cum fac?

    • pai piesa 22 trebuie asezata la capatul cursei – spre inelele de pe lanseta, o sa vezi ca o parte e mai lunga una mai scurta, partea mai scurta intra in bratul 37
      dupa ce ai asezat piesa 22, arcul 26 cu piesa 20 le pui tensionate in locasul din rotor si le fixezi sa nu sara cu surubul 25
      apoi piesa 21 trebuie sa intre in gaurica din piesa 20 si in gaurica bratului 35, cand asezi piesa 21 bratul trebuie sa fie in pozitia normala, nu rabatata, pui-strangi surubul bratului 35
      apoi montezi celalalt brat de pick-up si galetul…

    • ion
    • 7 Iunie 2013

    Victorie,azi am reusit sa remontez galetul dupa multe peripetii.
    Pe scurt dupa ce am pierdut si a 7 oara piesa 20 si finalmente nu am mai gasit-o mi-am amintit ca am niste mulinete vechi ,stricate si cu noroc am gasit o piesa similara de la o mulineta americana si dupa ce am mai slefuit-o un pic ( era mai groasa) am reusit si cu ajutorul sfaturilor voastre sa pun totul la loc !
    Multumesc frumos si apreciez sprijinul vostru!

    • gabitza
    • 20 Octombrie 2013

    Salutare!

    Ma poti ajuta cu rulmentul 61 din prima poza?
    Am o ecusima de 3000 modelul cu 4+1 rulmenti si as dori sa-i pun acest rulment in locul acelui plastic!
    Numai bine!

    • mihai
    • 14 Noiembrie 2013

    saiba din plastic nr. 61 ,eu am inlocuit-o cu un rulment cu bile de la o mulineta veche okuma sting ray

    • mihai
    • 14 Noiembrie 2013

    si s-a potrivit perfect

    • Tonea Denis
    • 31 Decembrie 2013

    Buna ziua, am un Spro Passion 730, am cumparat-o in luna mai 2013 si am pescuit cu ea 6 luni in fiecare weekend. Credeti ca a venit timpul sa o desfac si sa o curat/gresez? Momentan nu scoate nici un zgomot fata de atunci cand era noua! Nu am lasat mulineta pe jos , doar pe suport a stat iar la exterior am curatat-o periodic. Multumesc pentru raspuns !

    • e bine sa-i faci curatirea dupa rodaj, o sa vezi cat metal scoti din ea, dar sa ai grija sa pozitionezi dintii in acelasi loc, sa nu uiti sa folosesti solutie antivibranta la suruburile metrice, etc….

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

