pflueger SUPREME MG

MuliNETa pflueger SUPREME MG este similara cu mitchell MAG PRO si  shakespeare SUPREME XT. Pflueger Supreme MG 8035 are tambur cu diametrul de 48mm cu recuperare 6,2 rezultand intre 93cm si 58cm fir pe tur de manivela, MG 8035 are 250gr fata de MAG PRO 4000 care are 260g, cele trei muliNETe au 10 rulmenti.

Pretul pentru o mitchell MAG PRO 4000 la noi e pe la 85€, pflueger SUPREME MG la noi nu se aduce.

Piesele grupate din schema se regasesc mai jos in imagini

pflueger SUPREME MG

mitchell MAG PRO

faptul ca sunt diferente foarte mici intre cele doua scheme ne va permite sa afirmam ca pflueger SUPREME MG este aceasi muliNETa ca mitchell MAG PRO

pflueger SUPREME MG

pflueger SUPREME MG se produce in China

pflueger SUPREME MG

producatorul nu specifica forta maxima de franare la pflueger SUPREME MG 8035 decat la similara shakespeare SUPREME XT 035 unde are 5kg

pflueger SUPREME MG

suportul tamburului si sistemul de fixare al rotorului

pflueger SUPREME MG

pick-upul

pflueger SUPREME MG

piesele sistemului de actionare a pick-upului

pflueger SUPREME MG

sistemul de actionare in pozitia cuplata a pick-upului

pflueger SUPREME MG

ansamblul de sub rotor

pflueger SUPREME MG

rulmentul unisens asamblat/demontat

pflueger SUPREME MG

manivela cu manerul „golit” pentru a usura muliNETa

pflueger SUPREME MG

carcasa din magneziu

pflueger SUPREME MG

pflueger SUPREME MG

urmeaza daiwa STEZZ 2500

fir intins!

Nu putem rezolva problemele gândind la fel cum am gândit când le-am creat. Albert Einstein

    • g30rg3
    • 23 Mai 2011

    Nu prea vad nimic deosebit la mulineta asta idem Mitchell Mag-Pro sau Shakespeare Supreme xt, iar raportul de 6.2 o face sa piarda din forta. Mai repede as da banii pe un Applause care stiu ca ma duce 4-5 ani fara probleme.

    • e usor de zis, deaceea e piata asa mare si clienti multi, fiecare cumpara ce-i place, eu decat sa dau banii pe un Applause mai bine ma chinui ce am cu un an in + si apoi arunc banii pe o Certate, Stella, de asta ce zici? si astea nu te tin 4-5ani, te plictisesti de ele😉
      sunt muliNETe si muliNETe, daca pescuiesti cu voblere pana in 7gr la ce folos un ryobi robust? iei o dasta cu recuperare mare, usurica, nu o supui la forte mari, tambur mare – lansari lungi… nu?

        • g30rg3
        • 23 Mai 2011

        pai in banii astia ryobi e una din cele mai bune alegeri, cel putin eu trag de o ecusima de 3 ani si vad ca nu se intampla nimic rau cu ea. Ce e drept, bani de stella nu am dar un DAM Quick tot imi iau:D

        • dc ca are reclama buna? si traditie?

            • g30rg3
            • 31 Mai 2011

            nu prea am mai vazut reclama la dam in ultimii ani, in schimb imi place ceea ce am vazut in ea si felul in care e construita. O pot descrie intr-un sg cuvant „tanc”, ideala pentru spinning pe Dunare singurul rival fiind dupa parerea mea Jim Hill, asemanatoare dpdv al constructiei cu exceptia wormshaft-ului dar nu am mai auzit nimic de ele in ultimii 2 ani.

            • sunt si alte tancuri foarte bune de ex tica TAURUS care urmeaza sa-l desfac, la Jim Hill nici site nu am gasit, nu stiu cum sa-l caut… oricum sunt mulinete grele pt pesti mari, obositor de dat la spinning, DAMul a intrat bine pe piata noasta cu cei de la monstru.ro

    • g30rg3
    • 31 Mai 2011

    muliNETe :
    sunt si alte tancuri foarte bune de ex tica TAURUS care urmeaza sa-l desfac, la Jim Hill nici site nu am gasit, nu stiu cum sa-l caut… oricum sunt mulinete grele pt pesti mari, obositor de dat la spinning, DAMul a intrat bine pe piata noasta cu cei de la monstru.ro

    Nu cred ca se mai gaseste modelul ala de Jim Hill in schimb acum ceva ani aceeasi mulineta se vindea sun numele de Johnny Morris signature… Am dat-o drept concurent pt DAM deoarece sunt singurele mulinete pe care le stiu eu cu tipul asta de angrenaje, cu mentiunea ca JH dispunea de wormshaft.

  1. Daca vreti inca se mai gasesc mulinetele Jim Hill in Franta, comercializate sub numele de Astucit, sunt la reduceri acum la un magzin si costa 50 de euro, pretul normal este undeva la 100 de euro. Cat despre cum arata in interior Johnny Morris (aceasi mulineta dar pentru SUA), poate o sa posteze cat de curand administratorul o opinie, tocmai ce i-am dat una sa o desfaca.

    • bine ca mai sunt ca arata destul de bine muliNETele astea, cam in 3 saptamani postam si Johnny Morris dupa shimano STRADIC GTM-RB si daiwa FREAMS

    • cristi
    • 9 Iunie 2012

    Referitor la Shakespeare Supreme, Edi are dreptate, daca pescuiesti mai mult cu voblere de 7 gr. (ca mine) nu ai nevoie de o mulineta tanc. Eu am un Shakespeare Supreme 030 si „trag” de ea de 4 ani si ceva, utilizand-o aproximativ 95%, de fapt vre-o 3 ani si ceva a fost singura mulineta din dotare, ce-i drept…mai mult pescuita cu voblere, dar nu mi-a pus niciodata nici o problema🙂 ba dimpotriva… pt. voblere o consider excelenta pt ca are tamburi adanci si e usoara ca un fulg.

  1. 3 Iulie 2011
  2. 10 August 2011

Lasă un răspuns

